Periode 1: Programmeren
W3schools Python basis tutorial
Python weekplanning/opdrachten
PyGame beweging recht
PyGame beweging stuiter
PyGame toetsenbord/muis
Pygame afbeelding importeren
Pygame beweging in een cirkel
PyGame tekstvelden
PyGame botsingen
PyGame Classes/Objects
PyGame Arrays van objecten
PyGame Arrays van objecten 2 (Henk en Piet schieten allebei)
PyGame Pong 0.5 (zonder classes)
PyGame Pong 1.0 (zonder classes)
Pygame Flappylepsie (zonder classes)
Je wordt beoordeeld op de volgende punten:
- Inzet in de les
- Schriftelijke toets
- Begrip van de code
- Originaliteit van de code
- Complexiteit van de code
- Foutloze code
- Effectieve code
- Efficiente code
- Overzichtelijke code en commentaar
- Op tijd inleveren
Periode 2: Cryptografie en security
BBC artikel over social engineering
Periode 3: Netwerken / geschiedenis
Enigma: Geschiedenis - Paragraaf 1 en 2, eerste helft
Enigma: Netwerken - Paragraaf 1 t/m 7 (6.3, 6.4, 7.1, 7.2 en 7.3 overslaan)
Hubs, switches en routers [youtube]
Periode 4: Formele logica
Algoritmiek [pdf]
- Hoofdstuk 1 en 2 (pagina 1-8) tot: 2.2 Efficiƫntie analyse
Wat is logica? [pdf]
Beschrijven en bewijzen [pdf]
- Hoofdstuk 1: alles
- Hoofdstuk 2: alles
- Hoofdstuk 4: alles t/m 4.2 (pagina 51)